Wysyłka 7 stycznia

Reklamacja

Wszystkie oferowane przez nas tekstylia domowe są nowe. Jeżeli  w sytuacji w której wysłany przez nas produkt posiada wadę fabryczną, prosimy o zgłoszenie reklamacji. W załączonym formularzu należy opisać wady reklamowanego artykułu oraz przedstawić okoliczności w których wada została stwierdzona.

Jak zareklamować uszkodzony produkt?

  1. Wypełnij “Formularz reklamacji”
  2. Zapakuj produkt, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz paragon/fakturę i odeślij na adres: TuliSen Milena Składanek Leszczydół Nowiny ul. Szkolna 40, 07-202 Wyszków.

Proces weryfikacji reklamacji trwa do 10 dni roboczych. W tym czasie zostanie wysłana decyzja. W przypadku uznania reklamacji pieniądze zostaną przesłane na podane konto bankowe.

W razie jakichkolwiek wątpliwości jesteśmy do dyspozycji: sklep@tulisen.pl lub tel. 519 173 537